Esmer ve Tatlı Yengem 1

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
merhaba seks hikayeleri okuyucuları Anlattığım hikaye tamamen gerçek olup geçen yaz Tekirdağ`da başımdan geçmiştir.Ben 1,78 boylarında ela gözlü,kumral,atletik sayılabilecek vücuda sahip 19 yaşında bir gencim.

Yengem yani Kuzenimin karısı 1,65 boylarında,esmer,çok tatlı suratı olan,35 yaşında ve balık eti kıvamında esmer bir bombadır.Kuzenimle yaklaşık 18 senedir evliler.
31 çekmeye başladığım yıllarda onunla ilgili fantaziler kurar kendimi tatmin ederdim.Nedense hep benden olgun kadınlara ilgi duymuşumdur.

Geçen yaz gene çok azdığım vakitlerdi,sürekli tuvalete gidiyor 31 çekiyordum.Daha önce milli olmuştum ancak yengem başkaydı.Yazın her hafta sonu yazlığa gideriz,yengem ve kuzenim çalıştığı için hemen hemen her hafta sonu ben de onlarla giderim.Gene böyle bir vakitte gece evlerine gittim.

Kuzenim üstünü giyinmişti benim geldiğimi görünce arabaya çantaları indirdi ve yengen de birazdan hazır olur diyerek diğer çantaları da benim almamı söyledi.O ana kadar aklımda hiçbir kötü düşünce yoktu.Taaki yengemi o dar elbisenin içinde görene kadar saçları da düz bir şekilde beline kadar uzanıyordu .

O şekilde karşıma çıkınca bir anda çok şaşırdım,benim ufaklık ta bu durumdan bayağ hoşlanmış olacak ki kalkmaya başladı ve birkaç saniye içinde dimdik oldu.Yengem bunu farketti genede bana sarıldı ve hoşgelin diyerek çantaları elime tutuşturdu.

Tam arabaya bineceğimiz sırada kuzenime şirketinden bir telefon geldi ve bize bilgisayarlarda bir problem olduğunu söyledi ben de tamam o zaman ben eve gideyim dedim.Kuzenim önemli değil siz gidin dedi.Yengem de tamam dedi ve arabaya bindik.Yaklaşık 3,5 saatlik bir yolumuz olduğundan konuşacak birçok konumuz vardı.

Yola ilk çıktığımızda yengem bana kız arkadaşımın olup olmadığını sordu ben de hayır yok dedim o da hadi canım olurmu öyle şey dedi ben de bunun üzerine derslerden zaman bulamadığımı falan söyledim.Yola çıktığımızdan beri yaklaşık 1,5 saat geçmişti ve konu dönüp dolaşıp üstü kapalı bir şekilde cinselliğe geliyordu.

Ben çok utangaç bir insan değilim ancak yengem karşısında bu konuyla ilgili konuşamıyordum.Bacaklarına ince baklava dilimli çorağlarından giymişti ve altındaki eteği çok da uzun değildi ve ince sivri topuklu ayakkabısıyla çok hoş bir bacak sergiliyordu.Benim sürekli ona baktığımı anlamış olacak birşey mi oldu diye sordu ve ben aniden irkildim.

Yüzüm kızarmıştı ancak o bana bakarak güldü ve bunda utanacak birşey yok bacaklarıma baktığını biliyorum dedi.Aslında erkeklerin dikkatini çekmek ve onların hoşlarına gitmek beni mutlu ediyor dedi.Ben daha da çok utanmış ve bir okadar da suskunlaşmıştım.Yolumuz pek fazla kalmamıştı.sonunda yazlığa varabilmiştik.

Yazlıkta teyzemler bizi karşıladı ve yatakları hazırladılar.Yazlığımız 3 katlıydı ve yengem teyzemlerin odasında en üst katta kalıyordu.Bu arada teyzem kocasından ayrı yaşıyor.Neyse ben de orta kattaki kendi odama geçtim.Her yazın başında masaüstü bilgisayarımı yazlığa götürürüm.

Evde genelde babamın laptop`u oluyor onu kullanıyorum.Yengemin bu halinden dolayı çok etkilenmiştim ve hemen odama girip kapıyı kilitledim.Kulağıma kulaklıklarımı takarak porno filim izlemeye başladım.Tam patlayacağım sırada kapı çalındı hemen toparlandım ve filimi simge durumuna küçülttüm.

Gelen yengemdi.Bilgisayara şöyle bir göz ucuyla baktı hafif tebessüm ederek gitti.Gider gitmez bende büyük bir patlama gerçekleşti.Ardından duş aldım ve yattım sabah kalktığımda evde sadece yengem ve biz vardık teyzemler evde birşey olmadığı için arabayı da alarak pazara gitmişler.

Biz de yengemle kahvaltı ettik.Aradan bi 15 dakika geçti yengem üzerinde üstüne tam oturmuş siyah bir bikini giyerek yanıma geldi ve ben en üst katta güneşleneceğim istersen gelip sen de güneşlenebilirsin.Aylardan Ağustos olduğundan çevredeki evlerde kimseler kalmamıştı yani en üst kattan kimse bizim terasımızı görmüyordu zaten etrafı tenteliydi.

Yengem yere serdiği havluya yüz üstü dönerek bikinisinin arka bağını daha iyi yanabilmek için açtı ve bana biraz güneş kremi sürebilirmisin dedi.Ben de tabi diyerek kremi sürmek üzere eğildim.Ancak götü okadar tatlı duruyordu ki artık dayanamıyorum.Neyse kremi sürdüm ve ben de sırt üstü yattım…Esmer ve Tatlı Yengem 1

This entry was posted in 1, ESMER, iş Yerinde Sex, Tatlı, ve, Yengem... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s