Otobuste super sex hikayem

sex hikayesex hikayesex hikayelersex hikayesex hikayesex film izleyeşilçam sex izle</a bu hikayeler müthiş okumaya devam ediniz sexhikaye
Bundan bir hafta önce dersane çıksı duraga dittim.minibüse bindim haliyle çok sıkışıktı.tam benden önce 19 yaşalrında bir kız bindi tamda önüme benim ilk başalrda art niyetim yoktu hallile ist trafigi ilerlemiyordu. bi işleri bir geri sofer fren basıpta duruyordu tabi kızda bi ileir bir geri gidiyordu. kız benimn aleti fark etti ve geri gelmeye başladı benim yarragımı okaşamaya bende onun pontolunu fermuarın açtım tabi minibüstedeydi biri görürdiye çok kokuyordum tabi kız istekli olunca kimse görmez zannettim ve am dilini ellemeye başladım.kızda hoşlanıyordu tabi belinden tututum kız benim aleti okşamaya devam ediyordu.bende azmıştım.belinde elimi dolaştırdım çok zevkliydi kız çok azmişti çok.
Otobuste super sex hikayem

This entry was posted in hikayem, otobüste, Sex, super, Yeni Sex Hikayeleri. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

